Reise

Sol og varmt i Trondheim :)

Det ble en liten tur til Trondheim på hotell til i morgen. Har vært veldig fint og varmt her i dag, og det var fint å sitte ute i baren på hotellet å se utover Trondheim med litt alkoholfri drink ...

Siste dag i Østersund.

Nå reiser vi snart hjem med toget, etter en fin langhelg i Østersund. Det er første gang jeg bruker Hermes Birkin Vesken min, og jeg er veldig fornøyd med den <3 Greit med veske organizer ...

Søndag i Østersund.

I dag har det vært fint vær her i Østersund :) Ble litt kakekos i dag :) Det er fint i Østersund :) Fugleliv :) #reise #østersund #sverige #foto

Helgetur til Østersund :)

Vi dro til Østersund i går med toget, og skal være til mandag. Hermes Birkin 35 <3 Ble en handlerunde i dag. Ringer fra Pilgrim. Fint og varmt vær. Ha en fin fredagskveld :)...

Gleder meg til å reise til Kypros/Ayia Napa <3

Nå er 1 uke i August på Kypros/Ayia Napa bestilt :) Der har vi en leilighet med stor terrasse og solsenger med direkte utgang til basseng. All inclusive med tre måltider og drikke. Det blir herli...

Det blir disse reisene i år.

I Mars/April i år var vi på Gran Canaria/Las Palmas i 14 dager. Og det var en fin reise :) I Juni skal vi til Østersund i fire dager, og i Juli til Oslo i 1 uke sammen med familie. Vi skulle egen...

I år blir det et reise år.

Vi har allerede vært 2 uker på Gran Canaria/Las Palmas i Mars/April i år. Neste reise går til Oslo 1 uke i Juli sammen med familie. Da skal vi bo på Cecil Hotel. London ble dessverre avlyst. ...

Paris eller London?

Jeg er veldig usikker på hvor jeg vil reise neste gang jeg skal til utlandet. Det står mellom Paris eller London. Jeg har lyst på en storbyferie, og da er det de byene som frister mest. Jeg er jo...

Trivelige Trøndelag ;)

Da har vi landet og er på tur hjem til Leksvik.Flyturen gikk bra den, og jeg rakk å se tre filmer :DGodt å komme hjem igjen nå!Nok bagasje..På flyplassen i Las Palmas hvor jeg kjøpte dette fine Swa...

En fin reise <3

Nå er det siste dagen her, for i morgen reiser vi hjem med fly. Drar fra hotellet på formiddagen til flyplassen. Det tar ca 6 timer å fly, så vi er hjemme på kvelden. (Nå er vi hjemme :)) Vi har h...

Bursdag i Las Palmas :)

I dag har Arild 43 års dag, og vi har feiret litt med soling og god mat :)Gratulerer med dagen! :)Ble en gåtur i byen.Vi spiste pasta på Italiensk restaurant :)Nå en tur i hotellbaren.På fredag dra...

Søndag i Las Palmas <3

I dag har vi slappet av ved bassenget og på stranden, og sett litt i butikker.En avslappende søndag :)Nå har jeg snart lest ferdig denne serien :)Mye duer på stranden :)#reise #laspalmas #grancanar...

Litt ting og tang, og Las Palmas :)

I dag har vi oppdaget at vi har en fin park og torg med gater med mange butikker rett ovenfor hotellet :p Det tok 1 uke før vi oppdaget det!..Snakk om å være fjern :D Er visst litt for stor denne b...

Las Palmas i dag.

Nå er det blitt natt her i Las Palmas.I dag har vi vært på stranden og solet oss på bassengområdet. Temperaturen har ligget på 21 g :)Lunsjen i dag ble pizza, og så fikk vi et brett med gratis ost ...

Ny sol dag i Las Palmas <3

En ny dag med sol i Las Palmas.I dag er det 21 g og den varmeste dagen hittil :)Det er første dagen jeg badet i bassenget, og neste utfordringen blir havet ;)Det er en flott strand her :)Dette er h...

Søndag i Las Palmas.

I dag har vi solet oss.Fint vær og ca 19 g. Litt kald vind og kjøligere om kvelden, men veldig fint her i Las Palmas :)Det er veldig kaldt i havet, så noe bading blir det ikke på meg ;DLitt av mate...

Første dag i Las Palmas.

Da har vi kommet oss godt til rette her i Las Palmas.Hotellet er veldig fint, og det vi har sett hittil av byen er fint :)Vi har fin utsikt fra balkongen.Hotellet.Fin solnedgang.Det er en veldig fi...

I morgen :D

I morgen fredag kl 06.45 drar vi til Gran Canaria/Las Palmas. Har levert hundene på hundepensjonat, og vet de har det bra der :) Lulu og Morka i bilen på tur til hundepensjonatet. De liker og k...

Reiser med skinnende ren samvittighet!..

Ja nå er det bare 4 dager til vi reiser til Gran Canaria, og jeg reiser med GOD samvittighet! Med påfyll av botox og nyrenset tarm ;) Alle regninger betalt, og en god slump med lommepenger! Tar je...

Snart avreise :D

Nå er det bare 15 dager til vi reiser til Gran Canaria/Las Palmas. Jeg gleder meg veldig på sol og varme nå, og et avbrekk fra alt en stund. Det vil nok gjøre godt! Det blir en ferietur på "hund...

Bare ca 1 mnd igjen nå :D

Nå kjenner jeg at jeg begynner å glede meg til å reise til Gran Canaria/Las Palmas :) Jeg har fått kostholdet og trening på plass nå, og det er en stor lettelse for meg! Det kostholdet jeg har nå...

84 dager igjen til sol og sommer :D

Det nærmer seg, og nå frister det veldig med sol og varme når det blåser ute. Det skal bli så fint å reise til Gran Canaria/ Las Palmas i Mars/April. Jeg gleder meg. Las Palmas er en stor by med m...

Litt reiseliv minner.

Jeg er veldig glad i å reise og oppleve nye steder. Mest glad er jeg vel i varmere strøk, for jeg elsker sol og bading. Jeg har reist ganske mye, og første gang jeg var i utlandet bortsett fra Sve...

Gran Canaria/Las Palmas :)

I Mars/April reiser vi til Las Palmas i 14 dager. Gleder meg! Hotellet vi skal bo på heter Cristina Las Palmas :) Har treningssenter og ligger rett ved stranden :) Las Palm...
karimaritas

44, Leksvik

Velkommen til min blogg. Jeg heter Kari Marita og er 43 år, og blogger om litt av hvert. Jeg kan kontaktes på kari.marita@hotmail.com