Kari Marita

www.karimaritas.blogg.no

Jeg har ingen bråhast, for jeg er ikke så feit!..

Det går fortsatt bra med det nye kostholdet mitt, som nesten er et veganer kosthold.

Jeg har ikke fokusert så veldig på vektnedgang de siste ukene for å være ærlig. Jeg spiser sunt, men teller ikke kalorier. Jeg har trena ganske regelmessig i det siste, men ikke hard trening.

Jeg har fortsatt som mål å gå ned til 75-85 kg, men jeg har ingen bråhast. Jeg føler for å ta det med ro i mitt eget tempo. Nå målet det skal jeg! Jeg er ca 93 kg, så vekten har stått stille. Det er helt greit.

Neste uke drar jeg til Gran Canaria, og kommer fortsatt til å spise mest veganmat så langt det går. Treningssenter er det på hotellet, og mye gåing blir det sikkert. Så skal nok holde vekten mens jeg er der i 14 dager.

Jeg kommer hjem igjen 7 April, og vil nok da begynne å gå mer inn for vektnedgang igjen. Blir vel veiing på bloggen igjen en gang i April. Kanskje mandag 10 April blir det vekt oppdatering.

Følg meg gjerne på vei mot vektmålet da :)

#helse #vektnedgang #trening #kosthold

Uken som gikk, og vektoppdatering!

I dag er det 1 uke siden jeg startet på mitt nye kosthold, som består av vegan mat. Jeg spiser litt fisk og tran, så 100% vegan er det ikke.

Denne uken har jeg gjort meg kjent med kostholdet, og prøvd ut en del ting. Jeg er veldig fornøyd med dette kostholdet, og jeg vet det er bra for meg helsemessig. Det er dokumentert! Jeg har heldigvis en som kan mye om dette kostholdet og lærer meg mye. Derfor vet jeg at jeg får i meg alle næringsstoffer kroppen trenger. Kjøtt frister ikke mer, og jeg tror nok at etterhvert går jeg over til bare vegankost. Det er først og fremst for at det er mye bedre for kroppen enn kjøtt og dyreprodukter, men også litt pga hvordan dyr behandles. Vi trenger ikke dyreprodukter i kostholdet for å leve godt. Proteiner er det mer av i bønner enn i biff, det er en tankevekker! Vi burde alle sette oss litt mer inn i veganer kosthold og lære litt, jeg ble veldig overrasket over veldig mye.

Jeg føler meg allerede i bedre form etter 1 uke på dette kostholdet, og full effekt oppnås etter 30 dager. Nå fokuserer jeg ikke i første omgang på vektnedgang, men å lære meg å spise regelmessig og sunt. Dette pga overspising spiseforstyrrelsen jeg har. Jeg føler ikke noe behov for å overspise på dette kostholdet, og har ikke noe søtsug. Å det beste er at jeg har klart å slutte med Pepsi Max! (Bank i bordet) Vært Pepsi Max fri i 1 uke nå :D Nå er det sitronvann som gjelder!!

Jeg startet med juice detox i ca tre dager, før jeg startet med dette kostholdet, og gikk da ned til 93,5 kg. Jeg hadde en startvekt på 95,7 kg. Siden en mister mye vann på juice detox, gikk jeg ned 2,7 kg på 3 dager. Men har naturligvis gått litt opp igjen, men alikevel har jeg gått ned 1,3 kg siden jeg startet på dette kostholdet. I dag veier jeg 94,4 kg. Jeg kjenner også at jeg er gått inn i cm.

På dette kostholdet vil jeg etterhvert automatisk gå ned i vekt, når jeg følger planen jeg fikk med tre måltider hver dag. Det er sunn mat med lite kalorier, men har alle næringsstoffer kroppen trenger! Det beste av alt, ingen kaloritelling!

Jeg har gått en tur hver dag denne uken, og også trenet endel.

Jeg føler det er en lettelse og ha funnet et kosthold som er så bra for helsa, og at det også er veldig godt! Endelig har jeg funnet et kosthold jeg kan leve på livet ut, og vite at jeg lever sunt!

Neste vektoppdatering på bloggen er neste mandag. Følg meg gjerne på vei mot vektmålet som er 75-85 kg.

Jeg stresser ikke mot målet, for det viktigste er å ha et godt forhold til mat, trening og kroppen sin. Å ja det er fullt mulig å være litt overvektig og sunn. Livet blir ikke så mye bedre om tallet på vekta viser minst mulig, men at en finner ut hva en selv trives med å være. Det er da livet blir bedre!

Frokosten i dag ble økologisk havregryn, rosiner, banan og havremelk :D

Vekta og fettprosenten i dag.

Her er to av gårsdagens måltider.

Veganer pitabrød pizza. Glutenfri pitabrød med most paprika og valnøtter som ost. Tomat pizzasaus, sopp, tomat og brokkoli som topping.

Hjemmelaget surdeigsbrød med banan og mandariner. Er så heldig å få dette brødet av personen som hjelper meg med kostholdet :)

Ha en fin dag, og uke!

 

#kosthold #mat #vektnedgang #trening #helse

Step med Morka og Lulu ;D

I kveld ble det step med Morka og Lulu, hehe..Neida ble nok bare meg :D

Så litt styrketrening, spinning og intervall på tredemølla!

Det ble en god treningsøkt dette.

Etter treningen smakte det med en ferskpresset juice med melon og sitron :)

#helse #trening #step #styrketrening #spinning #løping #mat #husdyr

Mitt kosthold og vektnedgang!

Siden fredag har jeg hatt en vektnedgang på 2,7 kg. Jeg har juicefastet/detoxet i to dager.

Nå har en snill person hjulpet meg nok engang med en sunn kostholdsplan :D

For meg er det veldig viktig å få et godt forhold til mat pga spiseforstyrrelsen min som er overspising. Det er også veldig viktig for meg med et kosthold som er sunt med alle næringsstoffer kroppen trenger, og også gå ned i vekt på en sunn måte!

Jeg har personlig veldig stor tro på vegan mat, og foruten fisken og tranen er dette det. Men fisken er viktig for B12 vitamin.

Jeg er så glad jeg valgte denne kostholdsplanen isteden for Eurodiet og andre dietter med kaloritelling, som ikke er bra i mitt tilfelle.

Nå kan jeg spise god og sunn mat uten å bryne hodet på kaloritelling eller spise bare proteiner.

Dette tror jeg blir bra :D

Jeg har sluttet med Pepsi Max!! Den giften skal ikke mer inn i min kropp!

Her er kostholdsplanen:

Her er dagens vekt.

Vektoppdatering på bloggen blir hver mandag fremover. Følg meg gjerne mot målet på 75-85 kg et sted.

Regelmessig trening utenom gåturen blir det også. Gåturen ute er for den psykiske helsa og D vitaminer når det er sol :)

Ha en fin uke :)

 

#helse #mat #vektnedgang #trening

Dette er begynnelsen på noe bedre!

Jeg har nå bestemt meg for ikke å starte med Eurodiet. Jeg skal fortsette på den sunne kostholdsplanen (med litt forandringer) jeg fikk fra en som er veldig flink med kosthold. Jeg har kommet frem til at det er sunnest og lettest for meg som sliter med overspising. Jeg skal også begynne til psykolog for overspisingen.

Jeg skal holde meg til ren mat med mye vegankost i kostholdet. Jeg kommer fortsatt til å spise litt kjøtt og fisk og dyreprodukter, men skal ha mye vegan kost i kostholdet som frukt, grønnsaker, bønner, linser, nøtter og mat fra planteriket :)

Jeg har bestemt meg for å lære å like kroppen min bedre, og først og fremst ha et sunt kosthold for helsen sin del. Men jeg skal fortsatt ned i vekt, men skal nå ha et mer avslappet forhold til vektnedgang og ta den tiden jeg trenger.

Kroppen min er blitt tuklet nok med av dietter av alle slag, så nå skal jeg spise mat som er bra for kroppen og inneholder alle næringsstoffer den trenger for å fungere optimalt. Noe min kropp virkelig trenger i og med at jeg lider av overspising spiseforstyrrelse og endel angst og depresjon.

Jeg tror jeg må lære meg å akseptere at jeg aldri blir en syltynn person, men litt av den rundere sorten. Det betyr ikke at jeg ikke skal ned til vekt målet mitt på 75 kg, men jeg skal ikke stresse dit. Å skulle jeg bare klare å gå ned til 80-85 kg så er det greit også! Det sitter i hodet, og jeg tror at mange hadde hatt det mye bedre hvis vi roet litt ned og ikke stresser oss ned i vekt og til det "perfekte"! For en er faktisk ikke så mye lykkeligere som tynn som mange tror. Jeg har vært i begge ender av skalaen, så jeg vet det! Det beste er å ha en vekt en selv trives og føler seg vel med, og for min del er det rundt 75-85 kg. Jeg er 1.74 høy. Å det viktigste for meg nå er å få et godt forhold til mat og et sunt kosthold, og vektnedgangen blir et pluss. Etter jeg har nådd den vekten jeg vil ha, blir det veldig viktig å holde seg der! Det skal jeg nok nå klare med hjelp fra psykolog eller lingnende. Regelmessig trening er også viktig for en sunn kropp.

Jeg startet i går med ferskpresset juicefaste, men det gikk ikke helt bra for jeg ble veldig dårlig, og måtte spise en banan, noen mandler og en kopp kaffe pga intens migrene. Detox symptomer er vanlige, og blir verre når kroppen ikke har blitt forberedt på faste ved å trappe ned på maten, og å gå over til mer ren mat. Jeg forberedte ikke kroppen.

I dag følte jeg meg i bedre form når jeg våknet, og bestemte meg for å drikke bare juice i dag. Det har gått bra hittil, så tror de verste detox symptomene var i går. Jeg er frossen og sulten, men skal nok klare meg på bare juice i dag. I morgen starter jeg opp med litt mat igjen, og fortsetter med noen juicer da også. Har fått detoxet kroppen en hel dag uten koffein og mat hvertfall :)

Jeg er nå 95,7 kg og legger ut bilder på hvordan jeg ser ut nå. Dette er før bilder. Når jeg har nådd målet på 75 kg, legger jeg ut etterbilder! Eller 75-85 kg :)

Denne gangen skal jeg klare det. Trener gjør jeg regelmessig nå.

Les gjerne de andre innleggene jeg har skrevet angående dette. Vektoppdatering på vektnedgang blir tirsdag denne uka, og hver mandag fremover på bloggen.

Jeg har juicefastet før på 7 dager, og en blir litt emosjonell følelsesmessig. Det hjelper på søtsug og en kjenner fysisk kroppen blir renset for giftstoffer. Jeg anbefaler 1-3 dager juicefaste. Det er nok til å få renset kroppen, og resette den. 7 dager er for min del for lenge, men det er nok psyken som bestemmer hvor lang faste periode en kan ha. De fysiske detox plagene er verst de første 3 dagene.

Denne juicen ble veldig god :)

Den inneholder gulrøtter, pære, eple, appelsin, sitron, ingefær, spinatblad.

Her er før bilder av hvordan jeg ser ut nå som 95,7 kg. Jeg er ikke perfekt og har endel kg for mye og ærlig talt ikke helt fornøyd med hvordan jeg ser ut, men det er faktisk slik de fleste damer ser ut i virkeligheten, og ikke som en supermodell! Jeg blir nok heller aldri det, men litt tynnere skal jeg bli igjen ;D

 

#juicefaste #vektnedgang #trening #helse

Juice detox dag!

I hele dag har jeg drukket bare ferskpresset juice.

Jeg gikk rett fra en periode med overspising med mat som inneholder mye sukker og fett, og ca tre liter Pepsi Max i døgnet og kaffe, til bare juice og vann!

Det gikk fint helt til sju tida i kveld når jeg kjente migrenen var på vei. Jeg la meg og sov en times tid og våknet med migrene fra helvete! Et av detox symptomene er hodepine, og når en har migrene blir den trigget. Det er et symptom på at kroppen kvitter seg med giftstoffer. Jeg trodde jeg skulle gå på veggen, så vondt var det. Jeg har tatt ibux, imigran og en annen migrene medisin. Det lettet på det verste. Jeg ble kvalm og følte meg skikkelig dårlig :(

Jeg fikk en brennende følelse i hele kroppen som sto på i ca et minutt, og det var veldig ubehagelig, etterpå har jeg vært frossen og kvalm og fikk litt løs mage. Dette førte igjen til angst.

Når jeg var på Santorini i fjor fikk jeg akkurat den samme brennende følelsen i kroppen, etterfulgt av kvalme, diare og frysninger. Da var jeg ikke på detox. Så hva dette er skjønner jeg ikke.

Sitter her nå halv to på natten og føler meg såpass bra at jeg klarer å skrive dette innlegget.

Jeg bestemte meg for å spise en banan og litt mandler for å forhåpentligvis lette på migrenen, men det hjalp ikke der og da, men tror det gjorde det i lengden. Jeg drakk også en kopp kaffe pga å få i meg litt koffein. Det ble nok et stort sjokk for kroppen å hverken få fast føde eller koffein sånn plutselig. Jeg vet en skal trappe ned på mat og koffein noen dager før faste/detox, og det gjorde selvsagt ikke jeg!..Jeg har enda mer juice igjen, så drikker resten i morgen. Jeg tror nok jeg starter opp med litt mat også i morgen, for bare flytende føde er utrolig hardt. Det skal bli bedre etter tre dager, men å ha hodepine fra helvete i tre dager orker jeg ikke! Så tar detoxen litt roligere i morgen. Jeg skal unngå Pepsi Max for jeg er så avhengig av den. Så skal benytte juice og detox dagene til å slutte med den. Prøve hvertfall! Jeg hadde som sagt planer om tre dager med bare juice, men jeg må lytte til kroppen! Jeg har nesten drukket bare juice i dag, og har virkelig kjent fysisk at kroppen har kvittet seg med mye dritt for å si det rett ut :)

Nå skal jeg legge meg, og håpe på at formen blir bedre i morgen.

Juicen ble god :)

God Natt!

 

#helse #detox #juice

Juice faste og nåværende vekt.

Jeg har laget 4 liter ferskpresset juice i dag, som jeg skal drikke i morgen. Skal starte med 1 dag juice faste/rensing i morgen, og skal se om jeg klarer 3 dager. Hvis ikke starter jeg litt forsiktig med mat igjen på lørdag.

Jeg er veldig motivert på dette nå, og glad for å få profesjonell hjelp for overspisingen.

Denne gangen skal jeg ned til målvekten på 75 kg, og holde meg der!

Treningen har jeg kommet godt igang med.

Når jeg veide meg i morges var vekten 95,7 kg. Så nå er det virkelig på tide å få hjelp og komme igang med vektnedgangen igjen. Å det viktigste, holde vekten!

Les gjerne mitt forrige innlegg" Jeg har en spiseforstyrrelse"for å forstå litt bedre hva jeg sliter med.

Jeg legger ut hva vektnedgangen er mandag hver uke.

Jeg laget tre forskjellige ferskpresset juicer, og indigrensene ser dere på bildene. I den røde juicen er det rødbeter.

Nåværende vekt:

#ferskpressetjuice #vektnedgang #trening

Jeg har en spiseforstyrrelse!

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få skrevet dette innlegget så dere skjønner hva jeg vil få sagt, forklart og formidlet til dere. Dere som har fulgt bloggen min en stund nå vet at jeg har hatt problemer med overspising. Jeg har prøvd de fleste dietter som er å prøve. Ja de fleste virker, men problemet er å holde vekten! Jeg gikk ned ca -23 kg i fjor på Eurodiet fra februar til oktober. Da hadde jeg veileder og legetilsyn under dietten. Det gikk bra, og jeg var igjennom alle de fire fasene på Eurodiet.

Det som var så utrolig synd var at veilederen min sluttet. Først sluttet hun jeg gikk til i Trondheim, så sluttet hun på Steinkjer. Da skled det ut igjen, for jeg hadde ingen veileder. Jeg har en spiseforstyrrelse som heter overspising. Derfor trenger jeg ekstra hjelp med vektnedgang. Det følte jeg at jeg hadde, men mistet. Nå er vekten gått opp ca 12 kg siden jeg sluttet med Eurodiet. Hadde jeg holdt meg til kursopplegget og holdt meg på fase 4, og hatt veileder ville nok ikke det skjedd. Men ingen vits i å gråte over spilt melk... Jeg har prøvd på egenhånd på en veldig fin kostholdsplan som ble satt opp av en som har peiling. Men det er så hardt å følge den på egen hånd uten veileder og pga overspisingen. Jeg er litt desperat over at jeg feiler gang på gang, og selvsagt er det ikke bra for psyken heller. Jeg trenger en veileder som vet hva overspising er. Det er ikke bare litt fråtsing nå og da, men en spiseforstyrrelse (den vanligste i Norge). Det sitter i hodet, og det er mye følelser bak. Mat brukes til å døyve negative følelser, og en føler seg bedre der og da, men fæl og tykk etterpå. Med en skam over å ha spist alt for mye usunt. Derfor trenger jeg en psykolog eller lingnende å gå til behandling til, for å bli bra fra spiseforstyrrelsen eller klare å holde den i sjakk.

Jeg prøver mye i desperasjon, selv om jeg vet det går til dundas. Jeg vil jo så gjerne. Men det er en spiseforstyrrelse jeg har på lik linje med bulimi og anorexia. Jeg hadde anorexia som 13 åring. Nå kaster ikke jeg opp maten som en bulimiker gjør eller slutter å spise som en anorektiker, men jeg overspiser usunn mat i store mengder i perioder. Suget etter å overspise blir så stort at jeg ikke klarer å kontrollere det. Jeg er en av de overspiserne som planlegger å overspise. Da kjøper jeg inn den mest usunne maten/godteriet jeg er mest glad i, og spiser det iløpet av timer. Etterfulgt av ubehagelig metthet og dårlig samvittighet ;(

Når jeg var på Eurodiet behersket jeg overspisingen, og det pga veldig god oppfølging. Sånn som ting nå har utviklet seg i negativ retning angående vektnedgang, er det mange ganger jeg får lyst til å gi opp og bare innfinne meg med at jeg er av den runne sorten. Men så tenker jeg som så at maten ikke skal få ta styring over livet mitt, men jeg over den! Jeg har en spiseforstyrrelse og trenger hjelp og veiledning til å få ordnet opp i hodet mitt, hvor alt ligger. Overspising er alvorlig for det følger med overvekt og livsstilsykdommer med denne spiseforstyrrelsen. Det er en viss skam og tabu med overspising, for mange mener det er bare å ta seg sammen og slutte med det. Hadde det vært så enkelt hadde heller ingen hatt anorexia eller bulimi! For overspising er en spiseforstyrrelse akkurat som de to andre.

Jeg trener regelmessig nå, men kjenner det er tyngre å trene nå enn bare for et halvt år siden. Jeg er veldig glad i å trene og spise sunt, og jeg føler virkelig en mestringsfølelse når jeg får det til. Noe jeg har gjort flere ganger. Men det som går galt er å holde vekten. Derfor skal jeg denne gangen være påpasselig med veiledning/psykolog lenge etter endt vektnedgang. Jeg kjenner jeg har det best både psykisk og fysisk når jeg har et sunt kosthold og trener regelmessig. Jeg er et stabeist når det kommer til stykket, men må nok dra inn årene å erkjenne at jeg trenger ekstra profesjonell hjelp med overspisingen min. Å det skal jeg ta tak i nå på alvor!

Jeg oppdaterer etterhvert på bloggen om hvordan det blir fremover. Her er litt om overspising:







Bilder lånt fra google.


 

#helse #overspising #spiseforstyrrelse #vektnedgang #trening

Kveldens Trening!

Det ble step med styrke og litt spinning i kveld :D

GODT!!

#trening #step #spinning #livegym

Lørdagens selvpining ;D

Er overstått! :D

Neida det er veldig godt å få trenet, selv om dørstokkmila kjentes veldig lang i dag!

Hardt når det står på, men godt etterpå :)

Etter intervall løping, ble det en styrketrenings time med Livegym :)

Fikk denne fine orkideen <3

#trening #helse #blomster

Denne ukas vektnedgang..

Er faktisk ingenting..

Det er litt skuffende egentlig når jeg har trena veldig mye, og vært veldig nøye med maten. Jeg har spist 1300 kcal de dagene jeg ikke trente, og 1600 kcal de dagene jeg trente.

Men kroppen er rar og den slipper ikke alltid vekten når man har vært flinkest, men det kommer som regel resultater uka etter. Har gått sammen 6 cm denne uka, og 12 cm på 2 uker. Den første uka gikk jeg ned 2,7 kg.

Nå veier jeg 92,2 kg. Håper jeg snart ser 89 tallet igjen. Det bør jeg gjøre, for nå er jeg veldig flink med trening og kosthold!

Målet er fortsatt 75 kg! :)

Middagen i dag ble fullkornstacolefse med kylling, mager smøreost og crispsalat. Det var veldig godt :)

Dette er havregryn som er blandet mørk vegan sjokolade mousse. Et beger inneholder 118 kcal.

Et godt måltid etter trening.

I dag er det 50 dager til avreise Gran Canaria. Jeg gleder meg!

Håper på litt vektreduksjon innen da :)

Følg meg gjerne fortsatt på veien ned mot 75 kg. Oppdatering på veiing er hver Onsdag på bloggen.

#helse #mat #vektnedgang #trening #reise

Aerobic og styrke.

Det er bra å variere treningen litt, og i dag ble det aerobic og styrke. Kjenner det godt i armene nå, de er litt som gele ;)

Frokosten i dag ble havregryn, mandler og soyasjokolademelk og kaffe selvfølgelig :)

Nå skal jeg se litt på YouTube.

Ha en fortsatt fin onsdag! :)

#trening #aerobic #styrke #mat #youtube

Step og mageøvelser!

I dag ble det step og mageøvelser med Livegym.

Bra timer :D

Denne vegan mørk sjokolade moussen var veldig god. Bare 118 kcal pr beger :)

#trening #mat

Mandags trening og kosthold.

Treningen i dag ble på treningssenteret.

Det ble løping på tredemølla, roing, step og litt styrke.

En god treningsøkt!

Litt av maten jeg har spist i dag.

Frokost ble havregryn, rosiner, valnøtter og soya vaniljemelk.

Har drukket ferskpresset juice og en smoothie.

Sunt og godt :)

Dagens middag ble et godt vegan måltid.

1 ts oliven olje som dressing på salaten.

Smakte godt :D

#trening #kosthold

Søndagens Trening!

I dag ble det 2 timer trening.

Først styrke, step, spinning og til slutt løping på tredemølla.

Kan vel ikke si annet enn at jeg har trenet min porsjon trening for dagen :D

Styrke.

Step.

Spinning.

Løping.

Smakte godt med torsk, søtpotet og brokkoli etter treningen :)

#trening #mat

Vektoppdatering uke 2.

Onsdag veide jeg meg, og har hatt en vektnedgang på 2,7 kg denne uka. Har også gått inn 6 cm ved målinger rundt mage, hofter, lår, overarm og hals.

Har trena regelmessig og variert. Håper snart å se 80 tallet igjen :)

I dag ble middagen torsk, søtpotet og brokkoli med tomatsaus.

Har strikket et par baby uggs. Blitt veldig gøy å strikke :)

Neste vektoppdatering på bloggen blir neste uke, på onsdag.

 

#helse #vektoppdatering #trening #mat #håndarbeid

SØNDAGS STEP! :D

Da ble det en herlig hard steptime med Livegym i dag også! Fikk skikkelig svettet ut på denne timen med både kondisjon og styrke.

Et steg nærmere treningen til maraton! ( Eller halvmaraton). Kroppen bestemmer når den tid kommer :)

Men det er sikkert, no pain no gain! ;)

Denne frokosten var god å ha som påfyll før denne økta!

Havregryn, valnøtter, banan og soya sjokolademelk. Sunt og godt, og inneholder 390 kcal.

Morka <3

Ha en fin søndag!

 

#trening #step #maraton #mat #husdyr

Lørdags Step! :D

En veldig flott step time fra Livegym, med styrke og kondisjon!

Gøy :D

Det er virkelig godt og trene å få svetta ut skikkelig. Jeg har kommet godt igang med regelmessig og variert trening nå. Skal jo trene til maraton i September, og skal også nå vektmålet på 75 kg. Men ikke minst er grunnen for å trene, en god helse!

Ha en fin lørdag!

 

#trening #step #styrke #maraton #helse #vektnedgang

Fredags spinning og gange i oppoverbakke!

Da var fredagskveldens trening unnagjort. Det var en tøff spinningstime, men gøy :)

Avsluttet med gange i oppoverbakke på tredemølla.

Fortsatt fin fredagskveld og god helg :)

#trening #spinning #gange #helse #interiør

Treningssenteret i dag!

I dag ble det intervall løping på tredemølla på treningssenteret, etterfulgt av litt styrke på apparater.

Det ble en bra treningsøkt det :)

Det er godt å trene litt andre steder enn hjemme også, selv om jeg har alt jeg trenger hjemme. Litt variasjon i omgivelsene er bare bra :D

 

#trening #løping #styrke #helse

karimaritas

Velkommen til min blogg. Jeg heter Kari Marita og er 43 år, og blogger om litt av hvert. Jeg kan kontaktes på kari.marita@hotmail.com

Siste innlegg

Bloggdesign

hits