Denne ukas vektnedgang..

Er faktisk ingenting..

Det er litt skuffende egentlig når jeg har trena veldig mye, og vært veldig nøye med maten. Jeg har spist 1300 kcal de dagene jeg ikke trente, og 1600 kcal de dagene jeg trente.

Men kroppen er rar og den slipper ikke alltid vekten når man har vært flinkest, men det kommer som regel resultater uka etter. Har gått sammen 6 cm denne uka, og 12 cm på 2 uker. Den første uka gikk jeg ned 2,7 kg.

Nå veier jeg 92,2 kg. Håper jeg snart ser 89 tallet igjen. Det bør jeg gjøre, for nå er jeg veldig flink med trening og kosthold!

Målet er fortsatt 75 kg! :)

Middagen i dag ble fullkornstacolefse med kylling, mager smøreost og crispsalat. Det var veldig godt :)

Dette er havregryn som er blandet mørk vegan sjokolade mousse. Et beger inneholder 118 kcal.

Et godt måltid etter trening.

I dag er det 50 dager til avreise Gran Canaria. Jeg gleder meg!

Håper på litt vektreduksjon innen da :)

Følg meg gjerne fortsatt på veien ned mot 75 kg. Oppdatering på veiing er hver Onsdag på bloggen.

#helse #mat #vektnedgang #trening #reise

12 kommentarer

Kanskje nådd et stillestående platå og bygget litt muskelmasse som veier mer enn fett? Uansett så jobber du med saken og hva mer kan en gjøre? Stå på !

veronica Rona Thomassen: Ja det er mulig. Nei ingenting mer å gjøre! Ja skal stå på :)

herlig:)

liveterherlig93: :)

Så flink du er! :)

Victoria Larsen: Takk :)

Imponerende, stå på! (men ikke vær for ekstrem, spiser du for lite skader du forbrenningen på lang sikt!)

Andrea Ramstad Aatlo: Ja prøver å spise nok :)

etter så mange slankekurer og år med trening så har du vel nå lært at når du trener mye så bygger du muskler. Muskler veier mer enn fett, så i utgangspunktet så har du kanskje slanket deg likevel. Bare at vekten ikke går ned. At den står stille er vel ikke krise, du har jo ikke gått opp. Om du måler deg her og der så har du kanskje gått inn noe likevel. Klapp deg selv på skuldra og si godt jobba, du har gjort en bra jobb. Neste uke så hopper du vel ned ett kilo eller to. Maten din ser forresten meget fristende ut. Snedig å se at du til tross for lite kalorier likevel kan kose deg med en dessert.

Anonym: Ja det er jeg veldig klar over, og cm har forsvunnet. Nei det er ingen krise, men det motiverer selvsagt mer når vekten går ned. Men neste uke kan det være 2 kg ned. Ja når desserten er sunn med lite kalorier, går det veldig fint å spise dessert :)

Stå på videre. Kanskje du må lure kroppen litt. En dag 1300 kcal, neste dag du ikke trener 1500 kcal, og se om kroppen kan lures til å slippe flere kalorier. Spiser du ofte nok hver 4 time?

fjellgeitbundingen: Ja det kan jo være en ide. Ja jeg spiser ganske regelmessig.

Skriv en ny kommentar